Zaman. Sürət. Keyfiyyət.

İndiki zamanda tədbirlərin təşkili müasirləşmə yoluna keçib və vaxt, sürət, keyfiyyət onun əsas fundamentinə çevrilmişdir. Hər şeydə bizim üçün əsas odur ki, komandanın peşəkarlığı, birliyi və qarşıya qoyulmuş məqsədi olsun və hadisənin gününü unudulmaz etsin!

Axı qonaqların həvəsli gözlərindən və yaddaşınızda uzun müddət qalacaq təəssüratlardan daha yaxşı nə ola bilər!

Hər şeyi öz gözlərinizlə görə biləcəyiniz halda sözlər nəyə lazımdır ki?

Niyə bunu deyirik?  Sadəcə, biz həmişə özümüzü müştərinin yerinə qoyuruq! Yalnız tədbir vasitəsilə müştərimizin və qonaqlarının “səyahəti” bütün mərhələlərini təsəvvür edərək, onun “yolunu” gerçəkləşdirməyə etibarlı şəkildə başlaya bilərik.  Axı, müştərilərin şirkətimizlə münasibətlərinin hər mərhələsində, şübhəsiz ki, yalnız müsbət emosiyalar olmalıdır.

ZAMANI necə azaltmaq və SÜRƏTİ isə necə artırmaq olar?

Asan!  Şənliyin bütün hətta ən kiçik təfərrüatlarını dəqiq planlaşdırmaq və kollektiviniz arasında işləri düzgün bölüşdürmək kifayətdir.  Açığını deyək ki, bu göstərilən xidmətlərin keyfiyyətini artırmağa kömək edən vacib komponentdir.  Çünki məsuliyyət və səriştəlik dar profilli bacarıqların güclü bir mühərrikidir.

Tədbir təşkilində qonaqlar üçün yeni həllər tapmağımız bizi nələrə sürükləyir?  Bu qədər güc və yaradıcı fikirləri haradan tapırıq?  Müştərini incə bir səviyyədə hiss etməyi necə bacarırıq?

Bunu mümkün qədər dərindən başa düşmək üçün hər zaman özümüzə üç sadə sual veririk:

  1. Müştərilərimizin ehtiyacları və istəkləri nədir?
  2. Müştərilərimizi indi nə ilə təəccübləndirə bilərik?
  3. Müştərilərimizin ən aktual problemlərini ən təsirli şəkildə həll etməyə kömək etmək üçün indi xidmətlərimizdə hansı dəyişiklik etməliyik?

Çox vaxt üç əsas sualın cavabı birdir – ZAMAN, SÜRƏT və KEYFİYYƏT!

Bilirsiniz, əsas səlahiyyətlərinizi, xidmətlərinizi və güclü tərəflərinizi süzsəniz, həqiqətən maraqlı və qeyri-standart həll yollarını görə bilərsiniz.

Bunun başlıcası, proqnoz vermək və cəlbedici həqiqi ehtiyacları analiz etmək üçün ağıl həddindən kənara çıxmaq üçün özünüzə təkrar-təkrar qayıtmaqdır!

Bunun üçün müştərilərlə gündəlik və tez bir dialoq tələb olunur.

Dialoq olmasa, müasirləşmə də olmayacaq və bu o deməkdir ki, bizim həyatımız gözəl tədbirlərsiz qalacaq!

870
1