Satınalma və logistikanın əsasları və layihələrin nəticələrini və keyfiyyətini necə yaxşılaşdırmaları.

Logistika. Bu sözdə nə qədər məna var.
Terminin yunan mənşəli olması və tərcümədə “sayma sənəti” mənasını verməsi ilə başlayaq.

Bizans imperatorluğunun dönəmində, yeməklərin paylanması ilə məşğul olan “logistika” mütəxəssisləri var idi. Daha doğrusu, tək onların dəqiq paylanması deyil, həm də məhsulun daşınma yerini, çatdırılma müddətini və hətta saxlama müddətini seçmək lazım idi.

Lakin olduqca dərin tarixi köklərə baxmayaraq, logistika özü nisbətən gənc və sürətlə inkişaf edən bir elmdir. Sistematik şəkildə dəyişir, getdikcə daha çox yeni istəklərə uyğunlaşır.

Əvvəllər, az adam istisna olmaqla, demək olar ki, heç kim bunun nə olduğunu – logistika və satınalma barədə heç nə bilmirdi.

Procurement ingilis dilindən tərcümədə gələcək əməliyyatlar, sazişlər və müqavilələr üçün uyğun tərəfdaşların axtarışı və əlaqəsini tam təmin edən bir fəaliyyətdən başqa bir şey demək deyil.

İndi bu söz bazarda təkcə maddi deyil, həm də məlumat və insan axınlarını idarə etmək üçün təsirli variantlardan biri kimi tanınır.

Logistikaya gəlincə, demək olar ki, böyük şirkətlərin ayrılmaz hissəsi olmaqla bərabər müstəqil bir işə çevrilmişdir. Əvvəllər bu sahədə bir və ya iki nəfər qurumlarda çalışırdısa, indi tam hüquqlu şöbələr, komandalar fəaliyyət göstərir.

Ümumiyyətlə, satınalma elmində bacarıqlı və ixtisaslı mütəxəssis həmişə mənbələri düzgün və səmərəli idarə edir. İdarəetmə strukturundakı rolunu təhlil etsək, qəti şəkildə deyə bilərik ki, şirkət mənfəət əldə edir.

Logistika və satınalmanın tətbiqi sahələri olduqca müxtəlifdir. Buraya nəqliyyatın idarə edilməsi, anbar idarəetməsi, məlumat və kommersiya fəaliyyətinin təşkili və kadr ehtiyatlarının tənzimlənməsi daxildir.

1097
1