İstər dövlət layihəsi, istərsə də körpənin doğum günü olsun, fərqli istiqamətlərdə olan müştərilərlə danışıqların aparılması üçün vasitələr

“Söhbət aparmaq bacarığı bir istedaddır”

Marie-Henri Baile

fransız yazıçısı

Yəqin ki, heç kimə sirr deyil ki, hər zaman konstruktiv danışıqlar aparmaq qabiliyyəti ən yüksək sənətin zirvəsi hesab olunur.

Bu gün də bu unikal istedad haqlı olaraq aktual olaraq qalır.

Harada olduğumuzdan və hansı sahədə olmağımızdan asılı olmayaraq, hər gün həyat səmərəli danışıqlar aparmaq üçün təcili ehtiyacla qarşılaşır.

Həm də elə belə deyil, ən uğurlu və səmərəli sövdələşmələr üçün.

Əvvəlcə danışıqların nədən qaynaqlandığını sizə açıqlayaq. Danışıqların məqsədi – tərəflərin hər birinin qərar verməkdə bərabər imkanları olduğu məqsədlərinə çatması üçün rabitə yaratmaqdır.

Şəxslərarası ünsiyyət, ümumiyyətlə hər hansı bir işin əsasını təşkil edir və tərəfdaşlar arasında düzgün münasibətlər qurur.

“Gözəl danışma” bacarıqlarını mənimsədikdən sonra, şübhəsiz ki, qarşınızdakı hər hansı bir qapı açacaqsınız və istənilən layihəni idarə etmək üçün heyrətamiz bir bacarıq əldə edəcəksiniz.

Bir insanın danışma tərzinin onun haqqında çox şey söyləyə biləcəyini gördünüzmü?  Yeri gəlmişkən, qulaq asmaq da vacib məqamdır.  İnanın, gözəl danışmaq qədər çətindir.

Təəssüf ki, ölkəmizdə işgüzar ünsiyyətin texnologiyasına və psixologiyasına lazımi diqqət yetirilmədi, baxmayaraq ki, artıq dünya məkanında çoxlu sayda ədəbiyyat nəşr olundu və dar profilli tematik kurslar açıldı.

Ancaq indi zamanlar dəyişdi.

Çox şirkətlər və iş adamları anladılar ki, sahəsindən asılı olmayaraq düzgün danışıq qaydası biznes üçün çox əhəmiyyətlidir.

İşdə bu qabiliyyətdən nə qədər istifadə etdiyimizi düşünün – bu video konfrans, zəng etmək və poçt qutusu ilə aktiv iş, hətta iş mühitindən kənarda bir şans görüşü.

Tədbirlərin təşkli sahəsində müştərinin məmnun qalması çox vacibdir. Ona görə bu sahədə də danışıq aparmaq qabiliyyəti çox böyük bir rol oynayır. Çünki bu sahədə çox sayda problemlər yarana bilər ki, düngün danışıq forması sizi pis vəziyyətdən çəxara biləcəkdir.

Birincisi, tədbir təşkili, xarici tərəfdaşlarla onların fəaliyyət növləri ilə əlaqəli geniş əlaqəni nəzərdə tutur.

İkincisi bizim müştərilərimiz təmamilə fərqli insanlardır. Hər birinin öz işləri, hobbiləri, sahələri və fərqli xarakterləri var. Onların hər biri ilə fərdi bir yanaşma tapılmalıdır.

Əlbəttə ki, hər hansı bir işdə sənətkarlıq nəzəriyyədən daha çox təcrübə ilə gəlir və danışıqlar istisna deyil.

Yuxarıdakıların mənzərəsini tam başa düşmək üçün şəxsi təcrübədən bir neçə nümunə verəcəyik.  Məsələn uşaqların doğum günü və dövlət layihəsi olsun.

Biz qəsdən mürəkkəbliyi ilə tamamilə fərqlənən iki tədbiri qəsdən qeyd etdik  ki, təqdim olunan danışıqların atmosferinə və fəlsəfəsinə qərq olasınız.

Və beləliklə – uşaqların doğum günü.

Geniş və rahat bir konfrans salonunda toplanaraq, vacib qonağımızı gözləyirik.  Bu gün tədbirin parlaq, yaddaqalan və olduqca əyləncəli olacağını bizə vəd edən bir uşaqdır.

Əlbəttə ki, tədbir təşkilində peşəkar olmayan valideyn-müştərilər, bir hadisə anlayışı ilə bağlı çox vaxt öz fikirlərinə sahibdirlər və buna inanırlar.

Bizim vəzifəmiz ideyanı ortaya çıxarmaq, onu reallığa çevirmək və ya (bu gün üçün analitiklər və tendensiyalarla dolu olan, eyni zamanda qeyri-standart düşüncələrimizə görə), müştərinin gözlədiyi effekti niyə verməyəcəyini izah etməkdir.

Fəlsəfəmizi və missiyamızı ciddi şəkildə izləyərək müştərinin vəziyyətinə uyğunlaşırıq və ən vacib prosesə – danışıqlara davam edirik.

Etdiyimiz ilk şey şənliyin qəhrəmanına diqqət və qayğı göstərməkdir.

Ən az sevilməyən ləzzətləri olan sevimli içkilər (bu barədə əvvəlcədən öyrənirik) geniş bir süfrəyə yerləşdirilir, burada gələcək tətil haqqında vizyonumuzun hazırlanmış eskizləri də qanadlarda gözləyir.

Tədbirin hər dəqiqəsini hərtərəfli müzakirə edərkən qonaqlarımız kataloqlardakı müxtəlif layihələrin misilsiz şəkillərinə baxaraq ilhamlanır.

(Yeri gəlmişkən, əgər siz də uşaqların sehr və möcüzələr dünyasına qərq olmaq istəyirsinizsə, onda https://amapola.az/project_category/dni-rozhdeniya/ ziyarət etməlisiniz.)

Çox vaxt portfelə baxdıqdan sonra qonaqlarımız qarışıq zövq və təəccüb hissi ilə ayrılmırlar.  Şübhəsiz ki, qarşıdan gələn tədbirin özünə bərabər bir hiss verirlər.

Düzünü deyim, hadisə sənayesində danışıqlar olduqca maraqlı, eyni zamanda çətindir.

Burada yalnız qeyd etmədən sonsuz xoşbəxtlik və səmimi sevinc gətirəcək şeyləri anlamaq üçün yalnız müştərinin özünün arzularını və xəyallarını hiss etmək (sadəcə hiss etmək), eyni zamanda qonaqlarının dünyasına nüfuz etməyi bacarmaq lazımdır.

Bütün detallar yazıldıqdan sonra (mütləq!) Danışıqlarımızın ikinci nöqtəsinə – layihənin aydınlaşdırılmasına və təsdiqlənməsinə keçdik.

Bu, bəlkə də qarşıdakı hadisənin görmə qabiliyyətini tamamilə müəyyənləşdirən ikinci ən vacib məqamdır.

Yalnız bütün eskizlər hazırlandıqdan və müqavilələr imzalanandan sonra, layihə reallığa çevrilmək üçün mütəxəssislərin əlinə verilir.

İndi isə kökündən fərqli bir istiqamətə – dövlət layihəsinə keçək.

Burada yenə də birinci vəziyyətdə olduğu kimi daha çox qulaq asırıq.  Yalnız bu dəfə təşkilatın məqsəd və vəzifələrini əvvəlcədən öyrənərək və ən başlıcası onun strukturunu ən kiçik təfərrüatlara qədər təhlil etdik.

Biz yaxşı bilirik ki, danışıqların özü eyni zamanda qısa və həcmli olmalıdır.  Buna görə doğum günü, yubiley və yeni evlənən insanlarla görüşərkən istifadə olunan yanaşma sadəcə uyğun deyil.

Tapşırıq və onun yolunu dəqiq bir şəkildə anlamaq burada vacibdir.

Məsələn, polipropilen zavodunun açılışı.  İlk görüşümüzdə, hətta kimyəvi formulunu da bilirdik, nə işlədiyimizi və layihənin təşkilində bütün incə detalları necə tətbiq edəcəyimizi bilirik.  (Maraqlandığınız təqdirdə daha ətraflı məlumatı bu linkdən əldə edə bilərsiniz: https://amapola.az/project/10143-2/)

Bu cür danışıqların aparılma tərzini necə təsvir edə biləcəyinizə “əvvəlcə yaxşı hazırlandın”.  Bu, dəqiq nə tələb olunduğunu və qaydaları yalnız vaxtı və əlavə istəkləri olan siyahıları əlavə edərək bildiyiniz zaman.

Beləliklə, belə çıxır ki, tədbirin təşkili strukturu oxşar olsa da, onlarla bağlı danışıqlar tamamilə fərqlidir.

Açığını deyim ki, bizim üçün hər görüş bacarıqlar arxivinə əlavə etməkdən məmnun olduğumuz yeni bir kəşfdir.  Hər gün sizinlə və sizin üçün özümüzü inkişaf etdiririk!  Və ətrafımızda olan hər şey sizin vaxtınıza qənaət etməsi üçün (və zaman həyatımızın ən qiymətlidir!), Sözləri və “xalq nitqini” istifadə edərək necə düzgün paylamağı öyrəndik.

Tamamilə hər gün təsirli olmaq istəyirsən?

Sonra yalnız bir məsləhət var – bu gün danışıqlar sənətini öyrənin!

1064
1